11.2.16

Met deze boekenleggers worden lezen een feestje!



"Urgh een boek lezen, dat is veel te veel moeite, geef mij maar gewoon een goede film" was vroeger het eerste wat je me hoorde denken als je een boek voor mijn neus legde.
De laatste jaren neem ik gelukkig al wat vaker een boek vast. Waarschijnlijk omdat sommige boeken echte trends werden en je er heus niet meer naast kon kijken op social media. Dat maakte mij natuurlijk ook nieuwsgierig...
Zo begon ik vorig jaar met het lezen van 'Een weeffout in onze sterren', en sindsdien is de bacterie weer in mij gekropen.


Het lezen is dus niet altijd iets geweest wat ik graag deed, maar laatst maakte ik deze schattige boekenwijzers, waardoor ik gewoon wíl lezen! Ik smelt als ik ze zie :) en dat maakt het lezen ook een stuk aangenamer voor mij. Wat denk jij van deze schattige boekenleggers?


 




1 opmerking:

  1. Leuk dat je weer meer bent gaan lezen! Ik vind boeken altijd beter dan films, omdat je echt in iemands hoofd kan kijken ;) schattige boekenleggers heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen